Jag är kär!

Ja, jag e helt såld asså...lånebilen e en mörkgrå Golf 08a!!! KÄÄÄÄRLEK!
Haha de e rätt komiskt..jag har alltid velat ha en mörkgrå bil!
Fan..dom kan behålla Clion så tar vi Golfen istället =D Helt  u n d e r b a r  att köra på köpet!
Växellådan e som en joystick, man kan bara nudda lite lätt på växelspaken så går växlarna i..
Jag som tycker Clion har lätt växellåda...den kommer ju kännas skit trög sen =P.
Ska bara ha bilen tills på Onsdag eftermiddag så får la hoppas att jag inte fäster mig aaaaallt för mkt hehe

Hade dom inte varit så förbannat dyra så hade jag gått å köpt mig en!




Träning för Suss på Onsdag, Längtar! =D



Snart kommer Älskling..

Ha de gött!
Älskar alla som älskar mig!
Over and out. . .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback