J A !

Det går bra nu kompis, det går bra nu! =D
Gissa vem som ringde mig när jag va påväg hem från stallet? ;)
(Tur att de va raksträcka en stund för jag e inte bäst på att snacka i telefon å växla samtidigt haha)
Martin..jajjamen, självaste Chiifen vettu!
Och vad hade han på hjärtat tror ni?
Han frågade om jag fortfarande var intresserad av jobbtider och ville kalla mig till ett möte nästa Tisdag.
Y E S ! ! ! !

Åh shit asså snacka om att jag blev glad! Woho äntligen har dom tatt sitt förnuft tillfånga och insett att dom inte klarar sig utan lilla moi ;) hehe, härligt! Jag e fullt medveten om att jag inte kommer få så jättemkt tider, finns ju tre andra som kommer få betydligt mer men äh what the hell lixom! Skitsamma..lite e bättre än inget, eller hur? Självklart ska jag klanta mig med fel ordval men äsch haha orka märka ord lixom =P. Han sa att de kanske blir någon vardag ibland oxå men för det mesta bara helger å då svara jag "Jag jobbar hemskt gärna vardagar för jag har inget annat för mig" Hum de lät väl lite nonchalant för han upprepa mitt ord efteråt men haha ååh jag mena ju att jag inte tänkt plugga eller jobba på nåt annat jobb =P. Fasen asså..Jaja hoppas han fatta va jag mena..fan han gör ju mig nervös, å då kan jag ibland välja fel ord =P. Dom flesta vet man ända vart man har dom på ett ungefär men jag har ingen aning om vart jag har honom och hur mkt man kan skämta med han osv. Enligt andra har han humor men de har jag aldrig märkt av iaf =S.
Shit the same.
Jag är inte bitter!





"Like a tatto, I will always have you!"



Ha de gött!
Älskar alla som älskar mig ;)
Over and out. . .


"Jag vet inte vem jag är men jag vet att jag är din!"





Baby you, is the diamond that lasts forever
And I just can't take a single step without you
Baby to you, I'll always be a faithful lover
'Cause my heart can't make a single beat without you

You make me fly
You get me high
You turn my world to such a better place
Your crazy touch
The sweetest rush
Is something that saved my life

I wanna spend my nights and days between your arms
Everyday breathing your love
And even in my dreams I wanna be kissing your lips
Baby breathing your love


Baby boo, only you can make me recover
The lost parts of me I thought they'd gone a long time ago
With you, life runs like the best love letter
Was just an empty soul until you step into my show

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback