Tss ^^


Hahahahaha I knew it! Nu ringde dom från jobbet så nu ska jag jobba Torsdag-Söndag. Inga långa dagar men bättre än inget lixom =) Hihi nu blev Josefin glad igen!




Vad skulle jag gjort utan dig Älskling?
Tynat bort antagligen.
Synd att vi inte får så mkt tid tillsammans bara =(



Den här dagen började verkligen SKIT men sen kom ljuset i tunneln när Kerstin ringde å sen har den bara blivit bättre å bättre för varje timme =D Va dock helt jävla dyngsur efter att ha varit i stallet i några timmar, men vad gör de när hästen går skit fint? Woho har inte fått till tölten i paddocken på jättelänge men idag gick de hur bra som helst! Iaf i vänstervarvet =P. Hon e ju så sjukt stirrig å ser spöken överallt när de regnar ute men idag va de inga problem alls! Lektion för Suss nästa Onsdag, de ska bli hur kul som helst! Iaf om hon går lika bra som sist hehe...någon som har en filmkamera att låna ut btw? Får la ta digitalkameran i värsta fall men hade helst velat filma en stor del av lektionen. Hon kommer ju bara en gång i månaden så får se till att köpa en videokamera tills nästa gång, efter att jag fyllt år, om 19 dagar för alla som inte visste de ;).
Jag älskar min Svala baaby så himla mkt! <3


Ikväll ska jag slappa å kolla på den andra Arn filmen tror jag =).

Ha de gött!
Älskar alla som älskar mig ;)
Over and out. . .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback