(!?!)

Jag finner inga ord....

?!





http://www.aftonbladet.se/nyheter/article4204952.ab

Detta såg jag och Älskling påväg in till bion igår =) Tufft som fan va de!
Trodde först de va en raket =P.



Hittade en massa fina dikter bland mina dokument som passar väldigt bra in just nu faktiskt:


Vad som än händer, natt eller dag, kan ingen älska dig mer än jag!
 
----

Jag ska se på dig även om jag e blind.

Jag ska lyssna på dig även om jag e döv.

Jag ska krama dig även om mina armar är förlamade.

Jag ska kyssa dig även om mina läppar blöder.

Jag ska sakna dig även om du väljer att gå.

Jag ska älska dig även om mitt hjärta slutar slå!

----

I love you so deeply,

I love you so much,

I love the sound of your voice and the way that we touch.

I love your warm smile and your kind, thoughtful way,

The joy that you bring to my life every day.

I love you today as I have from the start,

And I´ll love you forever with all of my heart!

----


Tänk dig en vinter utan snö och frost ...

Tänk dig en höst utan löv och blåst...

Tänk dig en vår utan fåglarnas kvitter...

Tänk dig en sommar utan havets glitter ...

Så känns det för mig,

en dag utan dig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback