Weird.

Fan jag e nog inte riktigt kry idag asså..

För det första så har jag blivit helt cp förkyld bara sådär! Frisk som en nötkärna ena sekunden å nyser som ett as å tät i näsan i andra sekunden...Blir exakt sådär på våren..Allergi redan nu? WTF? HALLÅ DET ÄR BARA FEBRUARI FFS!!!

Och för det andra så har jag helt plötsligt fått för mig att jag ska börja springa lite då å då när jag har tid..när jag inte har nåt bättre för mig dvs, vilket jag ofta inte har! (när jag inte e i stallet lr jobbar) e ju alltid så jäkla rastlös framåt eftermiddagen så de kan va skönt att sysselsätta sig me nåt..när Älskling e å tränar kan ju faktiskt jag oxå springa en liten runda...jag MÅSTE verkligen få tillbaka konditionen! Tre trappor sen e jag dödstrött typ...de e både pinsamt å verkligen verkligen inte bra för hälsan..hela jag e ju en sockerbomb! Nu när jag inte har min kära lilla mjälte kvar så kanske jag borde vara lite snällare mot kroppen å försöka förstärka immunförsvaret lite! Grejen e ju den att jag HATAR att springa så de måste ju vara nåt fel i min hjärna just för tillfället eftersom jag fått för mig att jag ska springa?! Har t.o.m letat fram mina gympadojjor...inte dirr några löparskor men fan heller att jag tänker slänga pengar på ett par nya..dom får duga! Känner jag mig själv rätt så kommer jag springa en gång å sen sluta..hehe..
Ska förresten vänta tills de blir lite varmare, iaf inte minusgrader för mina lungor mår inte bra av så kall luft (och man ska inte springa om man e förkyld ju!) å ljusare! Vågar ju inte springa i mörkret heller bland alla älgar!

Hahaha, detta ska bli spännande! 1 km sen kommer jag ligga avdeckad i ett dike nånstans runt kyrkenorum/furufjäll..



Nej nu får snart klockan bli 13 så jag kan sticka upp t stallet!


Tack för mig!
Älskar alla som älskar mig ;)
Over and out. . .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback