Satans Perkele!!!

Fan fan fan faaan nu vet jag varken ut eller in!
Ni som e flitiga läsare har ju läst om Marknadsföring och Försäljning (KY) i Mölnlycke som jag e lite sugen på...eller rättaresagt VAR sugen på...fick hem en Yearbook där de stod info om gamla elever..mailadresser å sånt, så jag mailade några å frågade vad dom tyckte om utbidlning...visst dom tyckte den va jättebra MEN en av dom som svara sa att de inte alls e så mkt marknadsföring utan betydligt mkt mer vikt på försäljning och att de extremt svårt att få jobb inom marknadsföring om man först inte jobbat några år med att sälja...de suger fett mkt för de e ju marknadsföring etc som jag e intresserad av! Inte försäljning på de sättet =(

Jahaja..detta va ju roligt..nu har jag ingen aning om vad jag ska göra till hösten..
Ska ringa en annan som svara oxå..å se va hon säger!

Coop tänker jag inte va kvar på iaf! De e en sak som e säkert!


Sitter här å väntar på att temperaturen ska stiga lite så jag kan åka ut till min baaby...lektion för Suss imon igen, tjoho! Får nog dock skotta paddocken =S.  Ingen filmkamera denna gången heller...suuug!

Medan jag sitter här å väntar så dregglar jag över resor i sommar...finns så jäkla mkt att välja på! Tänkt åka runt 20 maj å två veckor framåt..sen tar jag kanske en vecka i början av augusti oxå? Får se på de...lr så gör jag tvärtom..en vecka nu å två veckor sen? Kan fan inte bestämma mig! Inte nog me att jag inte kan bestämma de så vet jag inte vem jag ska åka med =( nån som e sugen? Min kära pojkvän sa till mig häromdagen att han inte vill åka med mig bara för att jag vill ligga å steka på stranden, vilket han inte har nån lust med...taskigt värre! ='( De e ju fan de man ska göra utomalands jue! Får la åka med mamma å dom i värsta fall, ifall dom ska iväg..men då får jag ju ändå betala allt själv, å då ere ju inge kul hehe då kan jag lika gärna försöka hitta nån annan att åka med =P.

Lutar nog fasen mest åt Kreta igen tror jag för de e perfekt klimat där i slutet av maj början av juni...å de e så fint! Hittat massa fina (DYRA) hotell jag vill till hehe... Jaja vi får väl se hur d blir me de...bokar jag online på Apollo innan 31 mars får jag 500 spänn i rabatt på köpet...fast jag gillar mer å boka via Resia etc..men men den som lever får se..

Eller Kroatien kanske?
Zakynthos?
I vilket fall så vill jag inte festa dirr utan mer sola å ha de allmänt skönt!



Tack för mig!
Älskar alla som älskar mig ;)
Over and out. . .



Har fan inte hört ett ljud från jobbet sen förra måndagen (1,5 vecka!) å tror ni inte dom ringer idag å frågar om jag kan jobba imon? Den ÄNDA dagen på hela jävla månaden som jag verkligen verkligen inte kan jobba!
Ända dagen i månaden jag rider för Suss..
Wtf lixom! ååh! Varför blir jag inte förvånad? ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback