Ny säng?

Jahaja tralala...man brukar ju säga att man e "ett år närmare döden" när man fyllt år, men jag föredrar att säga "ett år närmare pensionen" för de låter enna härligt =D haha.


Idag ska jag å Älskling fara till Ikea (igen) å kolla på ny säng..de ska bli trevligt! Ska bli superhärligt att slippa knö i en liten 90cm säng! Om vi lyckas komma överens om vilken madrass vi ska ha dvs..de e där kruxet ligger =P! Vi e ju envisa som dumma små åsnor båda två så vi får väl se hur de går hehe..må bästa åsna vinna!

Iofs kommer vi fortfarande få knö i min säng här hemma för jag får inte plats me en större =(



"Det gäller att ge å ta..å att ta å ge...å att få å dela med sig..eeh"
som Joey i Vänner skulle sagt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback