=)

Idag har vi äntligen behandlat Svala =) så imon lär hon ha träningsverk hehe..
Hon börjar bli lite jämnare där bak nu! Härligt, så sjukt härligt!
Dom har ju inga snösulor på så de blidde ingen ridning tyvärr.
Blir en behandling till snart. Iaf innan Suss kommer den 18e.

Ikväll ska jag jobba å imon likaså..blää men ledig nästa helg tjoho! =D
Ska följa med Caroline när hon ska behandla några hästar på Tisdag..de ska bli kul!
Om jag inte måste jobba dvs ^^.
Å så ska hon höra med Asá å Max (iaf Max) om han kan lära mig sin grymma töltteknik! Hehe
De hade varit GRYMT! Han e superduktig! Hade varit kul att se honom rida Svala..
Fast då hade ju jag känt mig skit dålig efter d hehe =P.

Vet ni va jag läste på deras hemsida nu?
www.hastlif.se
Att Max har haft kurs i Borås nu i helgen!
De hade ju varit någorlunda "nära" att åka dit!
Satan att jag missa de då!
Jag fyllde ju iofs år..men..hehe..



Ha de gött!
Älskar alla som älskar mig ;)

Och jag älskar våran nya fina säng!!!

Over and out. . .



Johnny e en dum unge som ska till Egypten på Söndag å sen Thailand!
Fuskiit!!! Hehe



Update:
Fasen asså..ere ingen som har en filmkamera att låna ut till mig Onsdag den 18e Februari? (om 2 veckor alltså)
Vill verkligen verkligen verkligen filma kursen för Suss men jag känner att jag inte riktigt kan slänga pengar på en videokamera som jag inte kommer använda så överdrivet ofta..en ny digitalkamera blire iaf snart men inte både och. Har ju lagt flera tusen på en ny säng nu (dom pengarna som jag egentligen skulle haft till videokameran!) de kändes lite mer värt att köpa en större säng faktiskt. Det gäller ju att prioritera..


Jaja nu ska jag sticka to das work, hojta om du har nån att låna ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback