...

Kan man anmäla folk i efterhand till de där programmet "Sveriges värsta bilförare"?
Isf har jag en bil här: Svart AUDI A4 AVANT årmodell: 2001, regNr: RRU 909

Är det någon som råkar känna personen som äger denna bil var vänlig kontakta mig omgående!


Hur fan kan man köra om på ett sånt ställe å hur faaaan kan man sen även köra om en stor jävla buss då man inte har nån sikt över körfältet i motsatt riktining för fel öre?
Vid sånna tillfällen önskar man att snuten stod runt hörnet å såg de hela!
Sett många saker i trafiken som gjort en förbannad men det här tar fan priset!!!
Synd för dig att jag tog regnr:et å kolla upp de på köpet ;)
IDIOT säger jag bara!


Känn dig fett jävla anmäld till polisens "tipsnr" ;) FUCKFACE!



Inte för att jag tror dom kommer göra nåt men dom håller säkert lite utkik när dom e ute å kör =)
Känns bättre i själen iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback