Borås, Gosig Katt & Svala

I Torsdags åkte jag som planerat å hälsade på min Babe i Borås. Riktigt nice va de!
Hade skit roligt hela kvällen å dagen efter va de som de brukar va me mig å Lena, riktigt flummigt!
Dom på bussen måste ju ha kollat snett på oss å tyckt vi va dumma i huvvet hahaha
Jag kan väl inte påstå att jag blev stört förälskad i staden, men lite förtjust blev jag allt =)
Diggar ju dock inte att de regnar ännu mer än va de gör här! :O
Men när jag va där va de för en gång skull fint väder =D


Idag gick jag upp med tuppen för Marcus skulle börja jobba kl 7 ^^ åkte hem å la mig å sov i ca 2,5 timma..drömde en sån jävla knäpp dröm så de går inte ens att förklara =P handlade om Stenungsund, hästarna i stallet å att de typ va nån slags jorden undergång lr nåt haha =P helt stört! Gick upp halv tio igen för att käka frukost å ringa Lena så vi kunde dra t stallet..jajjamen hon har nämligen lekt ridlärare idag hehe de va kul =P De va lite svårt att rida i paddocken dock för de va rätt mkt is på vissa ställen men de funka...gick kanske inte lika bra som väntat men fick visat upp min lilla älsklings Svala iaf =)

Och nu sitter man här å undrar vart i helskotta min familj har tagit vägen? Dom e la på Torp lr nåt skulle jag tro...min katt kom förresten hem idag efter ett par dagars utomhusäventyr..de börjar ju närma sig Mars nu ni vet..då e han ute å raggar tjejer förfullt =P. Men de e nog bra att han kommer ut lite för han har enna legat inne hela vintern å bara degat..man märker ju att åldern börjar ta ut sin rätt, tyvärr. De roliga me han e att när han varit ute två-tre dagar så blir han sådär överdrivet kelig när han väl kommer hem haha hoppa upp på stolen bredvid mig här nyss lr ja jag fick hjälpa honom lite för han har lite problem med att hoppa upp på högre höjder nu =/ men när jag hade lyft upp honom på stolen så hoppa han upp på bordet å la sig där :O de brukar han inte göra! Han e väldigt väluppfostrad min katt så han håller sig till soffor å mattor..så ja, de e lite skillnad på han när han varit borta några dagar =P. De va nästan så att han tänkte lägga sig på min dator =P. Ååh jag har förresten pajjat datamusen vilket e fett störande...råka tappa den å nu funkar de knappt att klicka =S Jag har ju iofs en laptop å kanske borde använda pekgrejen som alla andra normala gör men vafan orka de e ju skit jobbigt! Fan, jag gillade ju min lilla söta mus! =(

Well, well..Ikväll blire "firmafest" hos Maria, de ska bli kul! =D <:o)


Tack för mig!
Älskar alla som älskar mig ;)
Over and out. . .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback