Alla

På Lördag e de Alla Hjärtans Dag...riktigt nice för en gång skull!!!
Härligt att jag e ledig! Så blire myyyys för fulla muggar ;)

Sitter här å väntar på att Älskipälski ska komma hit han e seeeg..
Ska jobba sen kl 16..boooring..

Kommer sitta å sura hela kvällen i Shopen de ser jag INTE fram emot..
Jag har försökt acceptera "det där" i nästan ett år nu men de e helt jävla omöjligt!
Don't blame me!!! Cause I tried, I reeeaaaallly did!
"Dreamteam" in my ASS!
BLÄ på de!


Vissa grejer går helt enkelt inte att acceptera å vissa människor går helt enkelt inte att tycka om..så ere bara! That's it, Nej nu ska jag blåsa mitt hår!


Tack för mig!
Älskar alla som älskar mig
Over and out. . .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback