Åååh!

Åååh Idiotchef!!!!!!!!!!!
Jag blir så JÄVLA LESS!!!!
Ska de va så jävla svårt att ringa å fråga först om de e ok att man jobbar på sin lediga dag?
TYDLIGEN, istället skickar han Marcus som nåt jävla sändebud!

Man kan fan tro att han e rädd för mig lr nåt =S kan man inte ringa till sina anställda å fråga en enkel liten fråga så ska man fanimej inte vara chef!!!!!!!!

Tur att jag har Kerstin som säljledare för henne ere iaf ordning på!


Till råga på allt pajja jag ryggen idag oxå i stallet...suck!
Böjde mig för snabbt lr så rätade jag upp ryggen för snabbt..saatan va ont de gör!!!
Tre timmar i kassan imon kommer svida =S





Åka å köpa sängen idag då! =D
Nåt positivt me denna dag iaf..
Blev ju aldrig nån i Måndags för vi fick ju inte hem den på nåt sett hehe ooops =P.



Kendi - Connected
Ooh I can't get enough =D
Diggar Absolute Dance Winter 2009 asså!
Grymt bra skiva!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback