11

Idag har jag och världens underbaraste Marcus varit tillsammans i 11 månader!
Fattar ni eller?! 11 månader, nästan ett helt år! Shiit va tiden har gått fort!
Det är ju sant att tiden går fort när man har roligt iaf =)

---------------------------------------------------------------------------------------------------

Slappvecka nu asså...jobbar typ..nada!
Kommer svida i plånboken men men inget jag kan göra åt saken.
Fått 2 extra jobbtider nästa vecka iaf, gött d.

Jag ska fan njuta till fullo denna veckan!
Skulle hängt med Caroline imon å behandlat några hästar men de får bli nästa vecka istället.
Torsdag&Fredag ska jag (och Karin?) hälsa på Lena i Borås..de ska bli fett nice =)
På Lördag blire party party me jobbet så jag har en del att se fram emot faktiskt!

Önskar bara att den här jävla snön försvinner snart så jag kan börja träna Svala igen, på riktigt!
Går ju knappt när de e kramsnö ute..feettt störande!
Hörde att de kanske kommer mer snö i slutet på veckan, ARGH!!!!
Bara ridit 2 ggr sen Suss va där å de e inte bra! Men jaja, inte mkt att göra åt saken =S
Men hon va så duktig idag så =)
Fick behandlat min lilla Älskling idag oxå..de va behövligt.
Passade på att ta Rodi oxå när vi ändå va i farten..de gillade han kan jag lova er! Hehe


Jag e så sjukt trött å jag fattar inte varför, för vi gick ju upp typ halv elva eller nåt å de e ju inte ens tidigt!?
ZzZZz


Sova ensam inatt då =( de va längsen....usch, hata..

Tack för mig!
Älskar alla som älskar mig ;)
Over and out. . .




Nix, I do not like her, and I will never do!




Update:
Sitter å kollar på RAW Comedy Club nu på 5an...haha shit va kul de e! Riktig cp humor =P
"Där stod ett mongo å drack pucko"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback