Några dagar innan jul..3 närmare bestämt!

Ja eller nästan bara 2 dagar t.o.m =) Varit med Mami i stan idag å fixat dom sista julklapparna..hade bara klapparna till Älskling kvar å jag visste ju va jag skulle köpa ;) Mysig dag men massa snö..synd att de inte kan va lika mkt utanför min dörr!


I Lördags va de fest hos Joel å de va himla skoj att träffa alla gooingar igen <3 inte gjort de på år och dar! Illa!

Vad händer imon då? Jadu..imon blire till att njuta av ledigheten! Ta en sväng med Ragnar i paddocken å se vad han går för haha ne men ska försöka få honom att lyssna bättre så de kanske kan bli några töltsteg iaf..men bäst att skynda långsamt!



Vill bara säga GRATTIS till Sofia som klara omtentan..hon bara inte klara den, den snorungen fick VG på den oxå ;) You basterd! Haha


Oj nu kom Älskling, han tutar förfull utanför haha ;)

Älskar Alla Som Älskar Mig!
Over And Out. . .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback