Lucia!

Ja då va de Lucia idag då...superfint väder ute men Josefin måste sitta å skriva rent uppgifterna till sista seminariet som är på Tisdag...kul! (vi kommer ha sjukt mkt att göra imon för e inte klar me sista kap =S)
Men man får ju offra sig för gruppen, eller?


Mitt "jullov" kommer mest bestå utav Ekonomistyrnings-plugg eftersom jag har tenta Tisdag v2
(marknadsföringen får komma i andra hand den har jag Lördag v.2) eftersom jag inte alls har fattat det här med kalkyler =( men jag ska allt hinna med lite party oxå såklart! =) Karin kommer hem den 19e oxå så de e niiiice! Vill hinna rida en massor oxå!


På tal om hästar så har jag (som vanligt) ett till problem som jag slits emellan..hon vill ju så gärna att jag hjälper till och jag vill gärna oxå men jag vet inte om jag kan få ordning på honom? =S Tvek asså..kan jag inte de så kommer jag ju bara känna mig som världens sämsta ryttare å hur kul e de lixom =( Orkar jag två problemhästar samtidigt? Hade ju varit lättare om båda stått i samma stall med tanke på att jag inte har spec mkt tid! Fan jävla skit..jag tycker de e mkt roligare att ha nåt å jobba med men de får ju inte bli FÖR mkt å de e inte kul när de går framåt ett steg sen bakom 5 steg igen för att sedan bara gå bakåt...just nu önskar jag bara att nån me världens underbaraste häst (som jag rider skitbra) ska ringa mig å säga "Hej vill du rida X, rid så mkt du har tid å de kostar ingenting!" DE hade varit perfekt..någon som kan ge mig de i julklapp?




Nu måste jag återgå till arbetet, skrivit en sida, nio kvar ^^

Tack för mig!
Over and out. . .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback