Long time no see ;)

Hallå Alla! =D Long time no see hehe...folk tjötar så jag får väl skriva några rader..när va de sist? Slutet av september va? Ooopps I did it again..nej men seriöst, man tröttnar på att blogga efter ett tag när man bara har massa negativt att skriva =S har inte så mkt tid över nu för tiden å dom sekunderna jag har att andas ut vill jag inte sitta å skriva här faktiskt =P.

Högskola har jag ju så fint börjat på om nån missat de...de e väl...hum? FETT MKT PLUGG!!! Men satan va framgångsrik jag kommer bli sen ;) Den som väntar på nåt gott...
(Väntar iofs oftast för länge men)

Klara ju dom två första tentorna (den ena slog jag t.o.m G-gränsen me hästlängder! =D)
De va vääldigt oväntat men oj så glad jag blev! Motivationen höjdes lite då igen, vilket behövdes!
Kommer dock få spendera "jullovet" (ne man har ju inget lov på högskola) med dom två nya kurserna som ska tentas av andra veckan i Januari..Ekonomistyrning och Marknadsföring..ekonomistyrningen e fett svår men jag lyckades ju klara Grundläggande Redovising så visst klara jag den här oxå! Lätt som en plätt...eller? =P
Jaja den som lever får se..



Hände nåt mycket tragiskt natten mellan söndag och måndag, Apollo dog plöttsligt ='( söta snälla Apollo..han som äntligen hade blivit bra i benet igen efter att han gick omkull i somras, han sprang så glatt bakom kärran i söndags..12 timmar senare fanns han inte längre..fyfan asså så orättvist! Från att va superkry till att inte finnas...Det kom verkligen som en chock! Tänkt om de hade varit Svala lixom??!!! De tackar jag gud för att de inte va iaf..det räcker med att Dökkbrá gick bort och Ganti såldes..hade inte gått med på att en till lämnat mig!
Det räcker med vetskapen om att min söta lilla Kissemiss inte kommer leva många månader till =(



Jaja hur som helst nu har jag skrivit tillräckligt =P Dags att hoppa in i duschen!
Det är en ny dag imorgon!


Nåt kul som händer till helgen btw? =) Tänkte INTE plugga denna helgen nämligen!



PusshaaY
Älskar alla som älskar mig!
Over and out. . .





Marcus <3 20 Månader Käärlek!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback