Tralala <3

Underbara älskade Svala! Hon blir bara bättre och bättre för varje lektion...tråkigt bara att jag inte kommer ha tid för henne sen ='(Hon är mitt fina mästerverk som jag format och kämpat med i nästan 2 år. 110% Kärlek!




Inte många dagar kvar nu....FUUUUCCCCKKKK vad nervös jag är!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Köpte btw en rosa kofta från Gina igår, dregglat över den på nätet men den e slut där men eftersom Gina Tricot i Stenungsund e så jäkla bra så hade dom kvar den där =D tjoho...den e skit fin i vitt men kände för en rosa...ska gå på jakt efter en längre kofta i vitt senare i höst =) fick även köpt en vit jeanskjol som jag ryckt i hela sommaren men aldrig köpt. Och så självklart åkte det med en grå/svart t-shirt i farten hehe.



Kräftskiva ikväll hos Marie & Christian, nice! =)
Får bli min vita jeanskjol så jag kan visa upp mina bruna ben =D höhö


Till alla er som inte blivit så bruna i sommar som ni hade önskat, rekomenderar jag Ako Sunkissed bodylotion som ger en lätt brun-utan-sol effekt. Den är betydligt mycket bättre än Doves kan jag lova! Man blir inte det minsta orange och den färgar inte av sig på kläderna (förutom om du inte svettas en jäkla massa) men vänta ett tag innan du klär på dig för den är rätt kladdig (som tyvärr alla sånna lotions är) Akos BUS ska tydligen också vara jättebra om man vill ha lite mer färg, dock aldrig testat BUS för jag tvekar på att jag kan få det jämt haha.



Tack för mig!
Älskar alla som älskar mig!
Over and out. . .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback