Sjuk

Men blä vad tråkigt de e att ha feber å ont i halsen =( tar ju så jäkla lång tid att återhämta sig.
Kul att de e sol idag å jag inte kan sola på köpet =(
Vill till min Svala oxå!!!

Sitter här å kollar på SVTs sänningar från SM i Dragkamp som Älskling e nere å tävlar i nu i Malmö <3 Dom visar iofs bara 640-klassen nu men ändå, alltid nåt =P. Jag tror jag såg Anton på Tvn precis hehe om jag ens kommer ihåg hur han ser ut? Hörde iaf hans namn å de va ju hans lag som drog =P. Brännde precis en ny skiva till bilen oxå, verkligen behövligt haha..

Mölndal losa precis..tråkigt.
Nu ere finalen i 640..hejja Björke/Ydre (ingen aning om vilka dom andra e hehehe)
Och nu vann dom, tjoho =)

Jaha vad händer sen då? Inte mkt, försöka piggna till så jag iaf kan gå å jobba imon..sista dagen ska jag väl ändå kunna släpa mig till..har ju bara brödet å sen charkteam så gör inget om jag inte e helt 100 faktiskt...sen SEMESTER!

En vecka Karin sen drar vi utomlands!
Härligt härligt! =D



Tack för mig!
Älskar alla som älskar mig ;)
Over and out. . .



Ps. Jag skänker en tanke till Caroline som har gått å brutit foten å inte kommer kunna rida på ett tag =S fan snacka om höjden av otur! .Ds



Grattis Hanna till bebisen =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback