Nu drar jag!

Guess what? Jag å Karin drar till Alanya i eftermiddag å kommer inte hem förän den 23e =D jätteskeptisk mot Turkiet måste jag säga men när folk varit där å säger att det e bra så får man väl lita på dom då =) Hade egentligen tänkt åka nånstans runt den 10e å vara borta en vecka bara, men två-veckors resorna var fan billigare =S så det fick bli en sån ist hehe.."Oj va synd" ^^


Kommer dock sakna Älskling å Svala sjukt mkt =( men men de får gå.
Inte direkt första gången lixom, åker ju alltid 2 veckor.


Så nu sitter man här trött som satan å äter frukost...sen ska jag göra mig iordning å sen blire till att packa ner de sista!
Ha de gött här hemma så hörs vi om 15 dagar ;)


Tack för mig!
Älskar alla som älskar mig ;)
Over and out. . .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback