OK

Okej..nu har jag nästan bestämt mig..men bara nästan!
Lutar åt en ettårig KY (Reception/Konferens) å sen fristående kurs 30hp i Företagsekonomi 1/A (man måste ha massa högskolepoäng för att läsa enbart marknadsföring, de suger getpung men men sånt e livet)

Vet ni va de värsta e? Att på nästan alla platsannonser jag läst står de "gärna goda kunskaper i Tyska" WTF!? Jag tänker fan inte läsa de jävla skitspråket mer än va jag redan gjort..de räcker väl att jag blir illa tvungen att försöka träna upp min dåliga Engelska? SUCK säger jag bara!!!

Tyskland e ett jävla skitland!


What to do, what to do?! Får sätta mig nästa Onsdag när jag e ledig å skriva personligt brev som ska va typ en hel A4a =S som man måste ha på KY-ansökningarna..sedan ska jag kopiera en massa papper, betyg etc. å söka in lite varstans!

Gud va jag längtar tills nästa vecka e över!!!
Då ere bara Party Fredag&Lördag (påskhelgen) som återstår! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback