Loove

Jag älskar er tjejer!!!!!!!!! (L)

Riktigt kul igår!
Supertrevligt folk ju!
Ikväll blire grillning hos Frida med gooingarna!



jag med lite skämtsam ton på "jag har aldrig": Ja å DÅ dricker Sara!
Sara skrattar så mkt så hon sprutar cider över mig å lena
HAHA
Kommer dock inte ihåg va de handla om från första början? =P



..och Älskling är BÄST...bara så att ni vet =)



Veckans låtar:
Martin Stenmarck - 100 år
 (vet inte riktigt varför för den e ju gammal hehe)
Alcazar - Stay the night
James Morrison feat Nelly Furtado - Broken Strings

Flipsyde - when its was good

Klaas vs Flo Rida - Where's Your Right Round Head

Alesha Dixon - The Boy Does Nothing




Running back through the fire when there's nothing left to save
It's like chasing the very last train when it's too late


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback