I love you I love you. . .

Jag har verkligen världens underbaraste pojkvän å jag hoppas han vet att jag älskar honom nåt så sjukligt mkt! Han står ut med mig när jag kommer hem från krogen full å odräglig å knappt vet vad jag heter, hämtar mig å blandar en Resorb åt mig (vätskeersättning) så jag inte ska må så dåligt dagen efter...hur gulligt e inte de!!?!!
Jag e nog dock lite dålig på att visa min uppskattning just då men tro mig, I will =)


'Cause I love you I love you I love you I looove you!!!
Det spelar ingen roll om vi börjar plugga på var sin ände av Sverige, det klarar vi lätt!
Det är du och jag mot världen. Always and forever! (L)


Gud ska veta - Finaste
Att jag letat - Finaste
Efter nån som - Finaste
Är en sån som - Finaste
Lever livet - Finaste
Håller drivet - Finaste
Hela färden - Finaste
Du är världens - Finaste


Things that don't kill you, only makes you stronger!







Så jävla BÄST e vi Lena! Ställer oss i VIP kön t Park Lane,
Står inte med på gäslistan men kommer in ändå!
Haha fan va glad jag blev! =D



 

Btw *u know who u are*...ge dig! Det är ett dött lopp...aldrig i hela mitt jävla liv att jag hade lämnat honom för dig,...jag hade nog inte lämna nån för dig faktiskt...haha fucker! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback