Duktigt Josefin!

Guud så duktig jag har varit idag =D *klappar mig själv på axeln* Börja med att jag vakna halv tio å va skit pigg av nån konstig anledning? Sen har jag suttit och skrivit personligt brev till dom två KY-utbildningarna som jag ska söka till nästa vecka..skrivit lite mer än 2/3 A4a..jobbigt värre...fick hjärnsläpp nu så fortsätter på Onsdag som planerat (har inte tid innan dess =S) skrev först till Reception/Konferens-utbildningen å sen skulle jag skriva ett som va lite mer inriktat på Marknadsföring..va noga med att öppna ett nytt dokument å klistra in å ändra lite å sen spara som ett annat namn men ändå försvann de första jag hade skrivit =S så fick skriva om en hel del på först! VAFAN lixom! Så nu blev de inte lika bra som innnan men jajaj de duger!

Nu börjar äntligen den där målinriktade och ambitiösa Josefin komma tillbaka! Tacka gudarna för det! Jag har saknat henne!

Har även letat upp slutbetygen och MaC betyget från Vux samt skrivit i ansökningsformulären. Hittar dock inte mitt brev som Agnetha och Marina skrev angeånde min praktik på baden =S den kan faktiskt va bra att skicka med för de stod så posetiva grejer hehe =D Även letat rätt på anställningsbeviset från baden så nu ska jag bara få ett aktuellt anställningsbevis från Coop oxå å skriva ut CV etc, sen e de klart för att skickas in! =)

Visst hade jag sjukt mkt hellre ridit i det här underbara vädret men det gäller ju att prioritera dom lite tråkigare grejerna ibland...får ju ha massa kul me min söta flicka imon så de gör inte så mkt =)

Nu ska jag äta mat å sen sticka iväg till das work!


Tack för mig!
Älskar Marcus mest av allt i hela världen! Sådeså!
Over and out. . .



Vi ska fan klara det här Älskling..vi ska fan klara de!
Until death tear us apart, right?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback