VM

Idag tävlade älskling me mölndals-laget..
Och dom kom tvåa! Weey silver =D
Hurra Hurra Hurraaa!!!
Jävla Holländare asså! Dom va oslagbara :@
Fick dock knappt chans att gratulera ^_^  =(
Men de får jag väl göra nån annan dag då!
På Söndag ere med landlaget han tävlar så då tycker jag fanimej ni kan släpa er dit!
Kl tio haha ofta jag kommer va pigg då =P men men va gör man inte för honom.
Jag kommer nog fortfarande va full hahaha..

Fick va kommentator å skicka ett sms t Hanna efter varje drag så hon fick statusrapport =)
Gick lös på kameran gjorde jag oxå =P.

Gött att va blond ibland förresten haha fick inte dååligt många blickar av Holländarna å Tyskarna idag =P.
Dom e ju slödder allihop typ men jag måste erkänna att de e kul att få lite uppskattning ibland!
Vart den nu än kommer ifrån...






Ikväll blire öltältet, niice =)


Tack för mig!
Ha de gött!
Pusshaay
Over And Out. . .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback