Så Nära Men Ändå Så Långt Bort.

Till alla killar som blir förvirrade i olika situationer!

När hon går ifrån dig och är arg - Gå efter henne.
När hon stirrar på dina läppar - Kyss henne.
När hon puttar dig eller slår dig - Ta tag i henne och släpp henne inte!
När hon börjar svära åt dig - Kyss henne och säg att du älskar henne.
När hon är tyst - Fråga vad som står på.
När hon ignorerar dig - Ge henne din uppmärksamhet.
När hon drar sig ifrån dig - Dra henne tillbaka.
När du ser att hon börjar gråta - Håll om henne och säg ingenting.
När du ser henne gå - Smyg upp bakifrån och krama om henne.
När hon är rädd - Skydda henne.
När hon lutar sitt huvud mot din axel - Lyft upp hennes huvud och kyss henne.
När hon tar ditt favoritplagg - Låt henne ha kvar det och sova med det en natt.
När hon retar dig - Reta henne tillbaka och få henne att skratta.
När hon inte hör av sig på ett tag - Försäkra dig om att allt är okej.
När hon tvivlar på dig - Försvara dig med sanningen.
När hon säger att hon tycker om dig - Så gör hon det mer än vad du skulle kunna förstå.
När hon tar tag i din hand - Ta tag i hennes och lek med hennes fingrar.
När hon "bumps" in i dig - "Bump" in i henne också och få henne att skratta.
När hon berättar en hemlighet - Håll den hemlig.
När hon tittar dig i ögonen - Titta tillbaka och vänd inte bort blicken förrän hon gör det.
När hon saknar dig - Är hon sårad på insidan.
När du krossar hennes hjärta - Försvinner aldrig smärtan.
När hon säger att det är över - Vill hon fortfarande att du ska vara hennes.
När hon laddar upp den här texten - Vill hon att du ska läsa den.



Idag har VM "smygpremiär", så ikväll flyttar älskling till Stenungsbaden å bor där ALLDELES FÖR MÅNGA DAGAR! Usch de kommer bli så tomt i min säng =( kommer ju i princip inte ses nåt på fem låånga dagar...
Men men vad gör man? Just keep it cool.
Btw, nån som ska med å hejja när han tävlar kl tio på Fredag samt Söndag? =)


Läste en läskig grej i Aftonbladet igår..angående otroheter..sju av tio, JA ni läste rätt...70% av Sveriges befolkning har flörtat rejält me nån på internet trots att dom haft ett stadigt förhållande..hallå eller...man bli ju mörkrädd när man läser sånt! Och så stod de att folk oftast inte räknar de som otrohet, förän man gjort något fysiskt..jag tycker nästan tanken e värre än handlingen ibland =/ De e ju faktiskt rätt stor skillnad på om han skulle bli skit full på krogen å hångla me nån okänd (och sen ångra de) än om ens pojkvän håller på å snackar massa me en annan tjej å faktiskt tänker "Fan va underbar hon e, henne skulle jag kunna tänka mig att va med" Eller har jag fel? 


Tog en tripp till stallet i Måndags, åh min Svala hon e så underbar! Mina ögon blev helt tårfyllda när jag fick se henne å hon fick sig en rejäl kram å massa äpplen =) Att man kan sakna ett djur så mycket asså...jag e iofs rätt bra på att sakna saker..men ändå! =)
Nej nu ska jag fixa iordning mig å dra t jobbet..första kvällen igår på tre veckor, kändes helt okej faktiskt! Sålänge man får jobba me folk man tycker om (i dehär faller Maria & Jennie =D) så ere inte så plågsamt faktiskt..ibland =P. Sitter dock i Shoppen hela eftermiddagen å kvällen idag, de e INTE riktigt lika kul =S.


Tack för mig!
Ha de gött!
PusshaaaY

Hon är ivägen, jävligt mycket ivägen! ='(

Kommentarer
Postat av: svägerskan

tänkvärda ord där uppe.. jag koppar dom o lägger in på min blogg, hoppas det är okej?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback