Jag visste..

Mh igår va jag å skrev in mig på Östra..inte långt kvar nu..fyfan..
Slapp träffa narkosläkaren igen eftersom de inte va några komplikationer sist lixom..
Kul att dom tror sig kommit på ett samband mellan dom som haft mjältcysta, nämligen att den gemensamma nämnaren e en häst. Jao, vi håller på med ridning allihop!!! Iallafall vi tjejer som haft d dom senaste åren, på östra. Sen finns d väl kanske massa mer fall på typ Karolinska men dom verkar inte fått några studier från d sjukhuset...man använder ju buken väldigt mkt när man rider å de kan leda till att man påfrestar mjälten för mkt (för mkt skumpande å upp och ner e inte bra) fast största orsaken e att man har ramlat av eller blivit sparkad..TROR DOM! men kul! Jävligt roligt =S de betyder ju kanske att det finns chans att Cystan kommer tillbaka EN FJÄRDE GÅNG...men då får den göra d då! För jag tänker INTE lämna Svala...så fan heller!!! Dom har ju tänkt försöka spara en liten del av mjälten om de går..men nu när jag fick höra detta av dom så vill jag fan hellre att dom ska ta bort hela mjälten, för då kan den ju inte komma tillbaka! Men jag har tydligen inte så mkt att säga till om =(

Va klar vid halv elva å då åkte Älskling till Ikea å mötte upp oss så gick jag, han å mamma runt där lite =)
Sen åkte mor min hem å så stack vi t plantaget å köpte blommor =P.
Coccospalm å bambuu blidde de =D nice!


Så underbart att vara med dig Älskling! Om jag hade fått bestämma så hade jag varit varenda sekund hos dig!
Men de går ju inte alltid, tyvärr.
I will never let you go, and I will never let you let me go!



Jobba till tio ikväll, usch!


Tack för mig!
PusshaaY
Over And Out. . .






KAN NI GE FAN I DE SOM TILLHÖR MIG!?!

Kommentarer
Postat av: svägerskan

Jag röster på Josefin Karlsson! Ni är så jävla söta tillsammans, jag blir alldeles varm inombords när jag tänker på hur bra min älskade bror har det med dig. Om jag fick bestämma så skulle ni flytta ihop NU! :P puss på daj


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback