GUULD!!!!!!!!

VM GULD VM GULD VM GUUULD!!!
Jaa fatta va gött eller! =D
Sverige utklassade dom regerande mästarna Holland TOTALT!
Haha jävla losers dom fick bara brons denna gången ;)
Holland har typ vunnit 4 år i rad eller va de nu blir.
Sverige - Schweiz va de i finalen =)
Herregud..ni skulle sett mig..vilket nerv vrak jag va =P
Händerna darrade å hjärtat slog 700 extra slag i sekunden..
Sjukt spännande va de..helt sjukt!
Jag fick skärpa mig rejäält för att inte börja lipa av glädje när dom vann..
De va svårt, de va fan inte långt ifrån asså.
Haha jag vet, jag e vek ibland =P.
MEN JAG BLEV BARA SÅ JÄVLA GLAD!
Haha kan knappt hålla tårarna tillbaka nu heller =P.
Åh jag e SÅÅ stolt över honom nu! <3

...eller, de har jag väl alltid varit iofs =)
(Hehe de låter mer som om han e mitt lilla barn å inte min pojkvän =P)


Men under 23, 600 kg:



Euhm, ska väl typ sova nu lr nåt =P jag å Lena släpade ju oss upp halv tio för att dra dit å kolla..b a k i s!
Satan va sleten jag såg ut asså, me gårdagens festkläder..kändes lite fel!
Igår va de jävligt nice btw =) Hade en liten överraskningsfest för Lena me grillning åså, sen blidde de Hamnkrogen.



Tack för mig!
Ha de gött!
PusshaaY
Over And Out. . .


Man vet inte vad man har förän det är borta, men nu vet jag och jag tänker aldrig släppa det..aldrig någonsin!
-Det ska alltid vara du & jag <3
I believe in faith. That´s it!





"Girlfriend of the year"
-Det borde jag få en guldmedalj i!

Hehehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback