Fullt Upp.

GRATTIS MIN ÄLSKADE FRU PÅ 20ÅRS DAGEN!!! =D =D =D



Ja jösses asså..fullt upp e bara förnamnet..har ju gjort typ 10000 grejer denna veckan..
Jag e helt slut å helgens arbete har inte ens börjat =S
Jobbar hela kvällen idag å imon 9-15 å sen ska vi fira Karin å på Söndag har jag inte tid å va bakis för då ska jag sitta i shopen 16-22.15 guuuud så skoj asså..ser verkligen INTE fram emot Söndagen..usch å fy. Och sen på Måndag kommer jag ha fullt upp oxå med att fixa allt inför sjukhusvistelsen..
Måste fixa min laptop oxå när jag nu ska hinna de =S
Det ska ju nästan (bara NÄSTAN) bli skönt att ligga på sjukhus hela nästa vecka, då får jag iaf vila!
Men ont kommer jag ha, fruktansvärt ont =(
Kommer ju bli sjukskriven minst en månad..fyfan va TRÅKIGT!  Jag gillar inte att jobba men de e nästan lika mycket pest å pina att va sjukskriven 4 veckor faktiskt! 1 vecka e okej..eller 2..men inte FYRA! Minst =S

Kommer ju inte kunna åka t min älskade Svala på säkert 6 veckor ='(
DE kommer bli fett jobbigt asså...red kurs för Suss igår å de gick så sjuuukt bra så nu vill jag va i stallet 24/7 =P.
Åkte upp tidigt idag så jag skulle hinna innan jag ska börja jobba sen!
Asså jag tror inte ni förstår...i över ett halvår har jag strävat efter de som jag lyckades med igår, att få henne att tölta =D visst har jag fått tölt på henne massvis med gånger..men inte såhär fin, kort tölt! Woho..jag blev helt överlycklig igår! Har dock jävligt ont i mina sittben idag å imon kommer säkert träningsvärken i magen haha men de ere värt tusen gånger om!!! Mitt mål e att va med på nån klubbtävling till våren men då behövs nog en jävla massa träning för jag vägrar komma sist lixom =P. Hehe..men men, den som vill han kan!


Nu måste jag dra mig to da work!

Tack för mig!
PusshaaY
Over And Out. . .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback