...

FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN SÄGER JAG BARA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

='(


Varför kan jag aldrig få ha något ifred
utan att nån annan ska komma å förstöra?????????????????????



Jag vet inte hur många gånger jag har sjunkit ner på badrumsgolvet å gråtit floder dom senaste 6 månaderna..jag har alltid fått sånna gråtattacker i alla år men nu på sistone har de varit lite väl extremt tycker jag allt =S jag sitter där å bara gråter å gråter tills tårarna tycks ta slut. Sen går jag ut å låtsas som att ingenting har hänt.
Men jag orkar fan inte låtsas längre asså! Det måste få ett slut!
Idag när jag stod i duschen så orkade inte mina ben bära mig längre,
så jag satte mig ner på knä å satt där i säkert en kvart medans vattnet blandades me tårarna...
Jag skulle vilja ha nånting som jag kan ta när jag känner att paniken e påväg.
Eller så skulle jag vilja ha någon där just då som helt enkelt kan stoppa de..

När jag satt där så kom jag att tänka på den nya operationen som äger rum om drygt en vecka..
Ibland önskar jag nästan att mjälten förblöder så jag inte vaknar upp igen..





Jag orkar inte mer ='(
All I want is for you to understand!






Ska bli spännande att se om du håller ditt ord denna gången..

Kommentarer
Postat av: jannica.

Hoppas du får en bra söndag , allt bra?

Postat av: Marina

Har det hänt något?Hoppas du får en fin söndag.kika gärna in.

2008-09-14 @ 12:33:37
URL: http://justmajsan.blogg.se/
Postat av: Mariia

Hoppas allt ordnar sig

2008-09-14 @ 12:37:35
URL: http://mmariiaas.blogg.se/
Postat av: missheart

Usch det med sjukhuset lät inte så roligt. Fråga en som vet, jag åker in och ut stup i ett och de finner aldrig något på mig förutom en osäker diagnos. Men du får tänka att du har tagit dig igenom det förr och du är stark nog att klara av det. Genom att läsa din blogg så vet jag att du är det. stå på dig tjejen och om du vill dela något med en erfaren "sjukhusare" är det bara att kika in i min blogg och lämna en kommentar. kramar på dig

2008-09-22 @ 23:13:16
URL: http://missheart.bloggsida.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback