KÄNSLIGA LÄSARE VARNAS!!!

KÄNSLIGA LÄSARE VARNAS!!!
Har du ont av att se ett ärr som inte ännu har läkt..förstora inte dessa bilder!!!



Va å behandlade ärret igår hos Thomas med vibrationer som ska stimulerade blodkärlen och skynda på läkningen..ska göra d så ofta jag kan ta mig ut dit å de ska bli spännande att se om man märker nån skillnad =)
Ska få köra Polle nån dag oxå nu när jag inte kan rida Svala..de ska bli kuul! =D
Va även på Östra idag för återbesök å vaccination...hade nån skum jäkla läkare som jag aldrig sett innan =S min vanliga läkare va bort nånstans..man hörde knappt va hon sa! FY va dålig svenska hon snacka asså! Men hon sa iaf inte så mkt..ska inte röntga lr nåt sånt utan d kommer jag bara göra om jag får ont igen för isf ere ju nåt fel lixom..har fått min livsdos av strålning från magnetröntgen så jag avstår helst!

Nu har jag precis tatt ett lååångt varmt bad =)
de va härligt! Så nu e man len som en bääbis =D
Ska göra rent ärret åså nu så de inte ser så hemskt ut!


Tack för mig!
Älskar alla som älskar mig!
Over and out. . .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback