Så sugen!

Åååh va sugen jag blev nu!
(Hehe, dedär kan misstolkas)
Men jag mena inte så juue!
Jag menar att jag e sjuukt sugen på Florida i slutet av januari...hade varit nice å vart där på min födelsedag =)
Miami Beach hade varit  u n d e r b a r t !
Nån som vill hänga med lr?!
Borde väl iofs inte åka på solsemester förän nästa sommar me tanke på ärret..meeen meeen JAG VILL!!!
Thailandsdrömmen gick ju i kras tack vare fittoperationen ='( (ursäkta ordvaldet men de e så jag känner!!!)
Florida..åh tänk er!
Jag har ju faktiskt pengar så jag borde göra nåt kul för dom nu när jag kan.
Men men, som vanligt kommer jag väl inte få som jag önskat...



Egypten hade inte heller suttit fel faktiskt!
Eller Paris kanske..de hade varit mysigt mitt i vintern!
(Om man slopar nåt varmt ställe dvs)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback