Läkemedel via Internet.

Såg precis reklamen för www.crimemedicine.com
Receptfria läkemedel på Internet.

E de ett skämt eller???
Asså jag menar, e reklamen till för att man ska gå in på hemsidan och sen se dokumentären om de hemsidor som polisen granskat? Eller e de bara en helt vanlig reklam? Som t.e.x Finus?
Finns ju en annan reklam som varnar för sånna hemsidor men de gör ju inte denna!
Om de bara e allmän marknadsföring å inte har nåt speciellt syfte, mer än att folk ska handla där, så fattar jag inte hur faaaan en sån reklam kan sändas på tvn???
De e ju SJUKT...man kan beställa i princip vad som helst! Allt från vaccinationspreparat till morfin.  Men precis när sidan laddats klart så kommer den här "Granskningsdokumentären" upp så man kan alltså inte surfa runt på sidan å beställa (tur de!!!)
Nyligen togs sju svenskar som låg bakom tre hemsidor.
Vart e dehär samhället påväg egentligen?

http://www.crimemedicine.com/lib/archive/Attundafallet_casebeskrivning.pdf



Jaja hursomhelst...igår va de biomys me Älskliing...7 månader..shit asså..fan va bäst vi e! ;)
Kollade på Step Brothers..haha riktigt grym film! När man börjar garva redan efter några sekunder så vet man att filmen kommer fortsätta va rolig =P.
Va på Netonet förut (Marcus e kär i den affären ;P) lilla pöjken skulle nämligen ha en vattentät digitalkamera inför Thailandsresan..blev en Olympus Mju 1030...grön..den va fiin! Riktigt fin metallicgrön färg faktist..t.o.m snyggare än på bilden ;D. Och självklart blev jag kär i ytterligare en till rosa digitalkamera..fan jag ska nog köpa den för den verkar minst lika bra som den rosa Canon Ixus 80...men de e dehär me bildkvaliten..köper jag en Canon vet jag att jag får kvalite + att Canonen e nog liiite finare..tror jag =P lite rundare i formen åså. Har ju redan en fullt fungerande digitalkamera men jag vill ha en NY =D!!! Kan ge bort min gamla i julklapp hehe..
Måste hitta en mobil oxå för min laggar sönder!
Ikväll händer väl inget speciellt..va sugen på fest förut men har enna ångrat mig nu..så de får bli slappt...Jag e sugen på ostbågar..de ska jag nog köpa sen! =D



Tack för mig!
Älskar alla som älskar mig!
Over and out. . .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback