How Am I Supposed To Live Without You?

Åh vad jag hatar att va sjukskriven..såå tråkigt..två veckor kvar nu men jag tvivlar att ärret kommer va läkt tills dess å då blire ytterligare nån vecka lr två...Booooooooooring!
Kan ju fan inte göra NÅNTING =( bara va hemma å deppa sönder!
Lekte lite me Fredrik å Lotfi igår iaf..pallade fan inte sitta hemma själv på en lördag!
Fredrik va iofs typ taxi hela kvällen hahaha de tyckte du va kul va? ;) Goa cash iaf.
Kvällen började me att jag å Fredrik kollade på "The Happening", skit dålig film se inte den!
Sen ringde Robin å Michelle å ville bli körda till Haddocks så då åkte vi dit å lämna dom..
Sen ringde Jocke när vi nästan va tillbaka hehe så Fredrik hämta upp Lotfi för den latmasken orkade inte gå ;) så släppte han av oss hemma hos sig...där satt vi å inte gjorde allt för mkt..glodde på Family Guy å sen på nån film me Eddie Murphy (öh hur de nu stavas?) såg inte klart hela, d måste jag göra nån dag för den va rätt sjuk haha =P. Fredrik kom tillbaka runt halv ett tiden å då va jag så jäkla trött så då fick han köra hem mig =P.
Sammanfattning: Jag å Lotfi satt hemma hos Fredrik medans han körde folk fram å tillbaka t Tjörn ;D


Och nu sitter man här å tråkar söönder! Fy vad jag HATAR Söndagar!!!
Jag går ju på dubbla penicillin-kurer så jag e extra trött på köpet..
Sitter här å väntar på att Carina å dom ska komma å fika..Micke får roa mig på msn sålänge =P.



IDAG BÖRJAR GOSSIP GIRL IGEN!!! =D
19.00 på 5an..Don't miss it ffs! ;D




http://www.tv4.se/1.283438?videoId=1.656103

Kevin och Robin E e ju lätt bäst i Idol =) av killarna då...brukar inte dirr fastna för tjejerna hehe..
Klippet e från i Tisdags när Kevin sjöng "How am I supposed to live without you"
Ååh me looove! Fast så fort han öppnar munnen å ska prata så förstörs allt haha han e ju sämst på svenska ^^


Tack för mig!
Ha de bättre än mig!
PusshaaY
Over And Out. . .



6 Månader och 2 Veckor...
26 veckor med andra ord.
Shit asså..ibland måste jag nypa mig själv i armen för att konstatera att jag inte drömmer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback