Jag har verkligen världens bästa pojkvän ♥
Kommer med små överraskningar ibland, de e så sött =)
Igår fick jag Sex And The City Filmen å en Glädjelott "Tycker om dig", Aaw ÄLSKLIING!!!
Även fast de inte va nån vinst så har jag sparat den å den förra!

Jag behöver inte vinna på lotto för jag har redan fått högsta vinsten

Jag kommer ihåg chokladasken på Alla Hjärtans Dag..efter vi hade varit på Ikea..
Då hade vi inte ens på g lixom.
Eller ja, de va en försenad Alla Hjärtans Dag-present =)
Men efter den dagen förändrades mina känslor drastiskt, tog en helomvändning verkligen...
Åh, de va så fint så jag blev helt mållös!
En månad senare var det du och jag!



♥ JAG  ÄLSKAR  DIG !!! ♥
23 Mars 2008

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback