???

Det är en grej jag inte riktigt fattar..
Spelar killar bara dumma i huvvet,
Eller är dom helt enkelt helt jävla blåsta ibland???
Jag menar, hur svårt ska det vara att förstå när man sårar någon?
Man börjar ju undra!!!




Mår sådär skit igen som jag gjorde förra veckan...men de e bättre idag än va de va igår iaf..
Fick inte ens behålla vattnet jag drack igår, de säger väl rätt mkt!?
Tycker ju att de borde va bra efter 3 och en halv vecka =/
Ringde t Östra men nääe dom hade ingen läkare där som va insatt i min operation..
Fan va trött jag bliir!! Så om de blir värre måste jag åkte till Akuten..palla de..
Jag vill bara att dom ska köra mig i den där jävla magnetröntgen en sista gång å kolla så allt stämmer!
Men icke! =(



Krya på mig!
Tack!
Och krya på dig Lena!



Filmkväll ikväll med babe då..Det är vi sjuklingar ;)




Fuck allting för livet e knaas!






Kul att du inte kan "offra dig" och vara med mig när jag behöver dig som mest..

Kommentarer
Postat av: Lena

Tack :P Vi sjuklingar :P

2008-10-18 @ 18:46:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback