Das Krankenhaus Part III

Kom hem i tisdags..låg exakt en vecka...hade fått åka hem i fredags om de inte hade varit så att jag fick upp allt jag åt ^^ fett störande..mådde as bra på Onsdagen, dagen efter operationen..ont som fan hade jag ju självklart men jag kunde äta yoghurt åså utan att få upp den..men sen vände de...sen vände de igen till de positiva på Lördagen men lördag kväll va de kört igen..så i söndags mådde jag så sjuuukt dåligt..fyfan asså de dygnet va hemskt! Mådde även psykiskt dåligt den dagen..värsta på länge...jag tror jag låg grät i över två timmar i streck...efter de va jag helt utpumpad...som tur va så blev allt mycket myyycket bättre på Måndagen..då kunde jag äntligen börja äta normalt igen å jag visste att såfort jag får behålla maten minst ett helt dygn då skulle jag få åka hem dagen efter! Och jajjamen så va d oxå..så på Tisdagen va de hemfärd..Älskling kom å hämta mig vid två snåret..sen dess har jag bara legat hemma å slapppat...jävligt tråkigt men vafan de e de enda jag kommer kunna gör nu dom närmsta 3 veckorna..usch vilken tristess jag som blir så rastöst! Men men jag e ju van om man säger så..inte dirr första gången jag e sjukskriven 3 veckor i rad såå...I'll get over it.

Så nu har man alltså ingen mjälte å så har jag ett infekterat blodkärl i högerarmen på köpet..de gör nästan ondare än ärret på magen..kan inte sträcka ut lr böja armen =S tur att jag e vänsterhänt! Just d..ärret...ca 20 cm långt längst med revbenen, minst...FYFAAAN säger jag bara...åh de stramar så! Har så himla ont i ryggen oxå för jag kan ju inte gå helt upprätt..försöker..måste försöka..men de e inte så lätt! + att jag bara kan ligga på ryggen å de får jag ont av..kan ligga litegrand på högersidan nu men inte länge. Ändå e jag e mer bekymrad över armen =S..hallå eller..opererar bort mjälten (faktiskt en väldigt stor operation!) å så åker jag ner t vårdcentralen för att jag har ont i ARMEN haha de e rätt komiskt lixom..har ju haft 1000 nålar på armarna å hade en just i höger armveck, därav svullnad...typiskt..så typiskt..hoppas verkligen armen blir bra snart så jag åtminstone kan åka upp t stallet å longera å gå med min Svala baaby..för vet ni va min läkare sa? Att jag inte får rida på minst 2 månader =( TVÅ JÄVLA MÅNADER! Fy hehe hon kommer ju bli as fet (vilket hon redan e =P) kommer bli hårdträning sen hela våren!


Asså..så fysiskt och framförallt så psykiskt dåligt jag mår nu just nu, de har ni nog svårt att förstå...


6 Underbara Månader Med Älskliing!!! (L)
Som sagt, tiden går fort när man har roligt! =)

Marcus Carlsson
23/3 -08
You're the love of my life!

(L)



Ikväll ska jag t kusin vitamin på kalaas å äta god mat =D



Tack för mig!
Ha de gött!
PusshaaY
Over And Out. . .



Ps. Jag har fixat min laptop nu =D woho..nu ere bara ett bra hemladdningprogram som fattas =).Ds






På nåt sätt ska du försvinna....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback