Whooa! =S

Näe shit asså..jag vill iinteeee!!! ='( jag e så SJUKT nervös inför Nationella imon..hela mitt betyg hänger ju fasen på detta! Klarar jag inte detta så kanske jag inte får godkänt =S fast jag har ju iofs fått godkänt på alla andra prov...vet inte riktigt hur tungt nationella väger när man läser de på komvux..i skolan va de ju livsavgörande typ =P hehe...hade ju varit jäävligt surt att hålla på med en kurs i två terminer å sen inte få godkänt..isf har jag ju verkligen slösat bort min tid på inget lixom! De hade svidit rejält....om man tänker logiskt så borde jag få godkänt eftersom jag på nåt vänster lyckades få godkänt i Matte B under min skoltid efter att ha pluggat nada å framförallt efter att ha fattat nada! Detta har jag ju verkligen pluggat ihjäl mig på..iaf dom senaste två veckorna! =P jaja time will tell, jag lämnar det till ödet!


-LYCKA TILL JOSEFIN!
-Tack!




Julbord me jobbet imonkväll oxå, det ser jag fram emot =) massssaaaa god julmat...me love!
Och så kommer Älskliing hem på Torsdag..kan de blir mycket bättre? <3 me love moore!
Jag e så glad att du e min!
Äntligen e Gud på min sida =)
De kosta mig dock en mjälte :| hehe men de va de värt! =)


Tralalala


Tack för mig!
Älskar alla som älskar mig!
Over and out. . .


Jag e helt såld på det norska språket asså...norrmän överhuvudtaget! Jag smälter som smör i solsken. Satt å kolla på nåt norskt program på Svt2 förut haha...hade fan velat jobba i norge..ett tag bara för att se hur de hade varit lixom =) Jag hade aldrig pallat att lämna alla här för gott iaf! Har alldeles för många här som ligger nära hjärtat för att jag skulle kunna sticka bara sådär..
Typ min Marcus!
å min sötaste Svala!
å min Fruga!
Min babe har ju dock redan lämnat Stenungsund =(
Men några månader hade varit perfekt!
Men men..de lär ju aldrig hända..
Fast drömma kan man ju alltid! =)



Jaha...detta va ju...kul..kollade nyss på nyheterna å läste även innan på text-tv "Flygplats i Bangkok stormad...flyg till Sverige inställda" Jag började störtlipa dirr! Dom åker ju hem imon 18.20 Thailänsk tid..alltså typ halv ett Svensk tid...faan...kul att dom antagligen kommer bli strandsatta där..om dom ens kommer fram! Vägarna i Bangkok e avstängda å massa skit...helt kaos verkade de vara! Jag vill ju ha hem honom nu ='( säger ju att man inte ska åka t Thailand :O I Grekland händer aldrig nåt sånt här!!!

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article3854967.ab

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback