Så långsamt..

Ho ho ho God Jävla Jul En Månad För Tidigt!

Pratar me Älskliing nu på msn...2 veckor sen sist..lr haha nej de va nog 3 veckor sen sist för vi brukar ju inte snacka me varann på msn, vi e ju me varann istället =P.
Åååh...saknar saknar saknar SAAKNAR!!! ='(
Men Hoppsan har iaf varit glad för han har fått ligga bredvid mig i sängen..
De va ju ett x antal år sen om man säger så =P hahaha!

Shit va trött jag e idag...helt slut i huvvet..tryckt i mig lite treo å C-vitamin..jag e iofs allergisk mot C-vitamin..får jävliga eksem av de..men jag tänkte att en sån tablett kanske inte skadar =P. Behöver bli lite piggare nu inför nationella provet annars kommer jag dö på Onsdag....va en stund på komvux förut men somnade nästan så fick åka hem..tänkte plugga lite ikväll å sen har jag ju hela dan imon på mig så jag hinner gott å väl =)
Va även på vårdcentralen förut å tog dom där proverna som ska skickas t Östra..tror ni förresten jag fått nån remiss t ultraljud än? NIX! Varför blir jag inte förvånad ^^

Nu ska jag räkna upp alla mina hem jag har samlat på mig under år 2008 =P.
Hem nr 1: Kyrkenorum - Rapsvivelvägen.2 (Mami å Papi)
Hem nr 2: Hasselbackevägen 29 (Marcus..å Olof)
Hem nr 3: Östra Sjukhus
Hem nr 4 o 5: Komvux (Matte C) delad plats med Coop Forum
Hem nr 6: Vårdcentralen, Stenungsund.

Jag gillar bara hem nr 1 och 2!!!


Nån som vill med till Liseberg nån helg jag e ledig på kvällen?
Så himla mysigt där under Jul! =)






Tack för mig!
Älskar alla som älskar mig
Over and out. . .



GRATTIS LIZA Å MICKE! =D

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag skulle kunna tänka mej att gå me dej, snygging till liseberg

det är ju en chans man bara inte får missa ;)

pussen

2008-11-24 @ 21:58:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback