Trååk Tisdag!

Hellu!
Dags att damma av bloggen litegrann.
Hoppas allt e bra med er! =)


Någon som använder sig av Tokiti?
Det är ett windowsprogram som hjälper dig ha koll på Facebook, Ef, Nattstad etc.
Du registrerar alla dina olika användare + lösenord på programmet å så loggar den automatiskt in å säger till när du fått ett nytt Gb på Ef, någon skrivit i din logg på Facebook osv.
Verkar va ett himla käckt program faktiskt, för dom som e aktiva på flera olika ställen.
Själv e jag inte dirr aktiv på nåt ställe bortsett från msn.
Men de hade ändå varit kul att testa Totiki, men jag vet inte om de e nåt att lita på.
Jag har virusfobi haha vill inte utsätta min kära lilla laptop för minsta lilla förödande!
Så jag väntar med att ta hem programmet tills jag vet att de e 100% säkert.
Så ingen snor ens lösenord eller nåt liknande!
Det vill jag inte riskera..


Håhåjaja..jag har å har haft fullt upp nu i flera veckor...när jag inte jobbar (vilket jag snart har gjort 3 helger i rad, and more to come, jävligt segt!) så pluggar jag som tusan..satt 5,5 timmar idag på vux! Mygooood säger jag bara..DE va jobbigt...så jag har faktiskt rätt att va trött idag! Imon blire väl kanske inte riktigt lika många timmar men till lunch sitter jag iaf...sen blire jobbjobbjobb Torsdag-Lördag, på Söndag ska jag inte lyft ett finger! Tänkte ju göra de Nationella provet i Matte C nästa vecka...Tisdag eller Onsdag...så man e av med skiten sen! Det kommer nog inte gå bra...helt ärligt..men men kan inte göra mer än mitt bästa.


Saknar Älskliing som fan oxå!!! ='(
Över en vecka kvar..9 dagar..det känns som en oändlighet! Tur att jag har fullt upp förtillfället, annars hade de varit dubbelt så jobbigt å de hade jag nog inte klarat av..
Går inte en timme utan att jag tänker på dig! <3
Saknar dig så mycket så hjärtat värker =(
Det sägs ju att de e bra att sakna personer ibland...att man får ett starkare band då..
Men fan inte i 17 dagar!!! De e alldeles för lång tid för Josefin! =(


Och så saknar jag min Svala baaaby!
2 månader nu...fy satan säger jag bara!!!
Jag börjar få lite rid-abstinens nu känner jag hehe..
Men snart e jag back on track!
Ska snart få en tid för ultraljud så dom kan kolla om allt e som de ska i min lilla mage.
Hoppas de e väldigt snart! Typ nästa vecka, de hade varit kanon =D
De jobbigaste e att jag kommer få ta de så tråååkigt lugnt dom första veckorna..
För både min å hästens skull..
Sen blire hårdträning hela januari å framåt..åh..de ser jag fram emot!
Rida för Suss ska jag göra =) å för Theresa hade varit nice!
Sen önskar jag att jag kunde få rida för Kjartan igen, men han lär man väl inte få tag på ^^


Jaja...Ich bin müde..å fryser som in i tusan..ska nog lägga mig i ett varmt bad vetja =D


Tack för mig!
Älskar alla som älskar mig!
Over and out. . .


Kommentarer
Postat av: Malin Cicilia

Haha vad roligt :) Men serier är ju det bästa som finns att se på. Alldeles lagom. Ett avsnitt är inte lika långt som en film som man lätt kan bli rastlös av, men det kommer alltid mer! Kan det blir bättre? ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback