Update.

Såå nu har man varit på möte då...de va inget positivt möte om man säger så..fan...finns 5 lediga tjänster me allt ifrån 3 timmar till 14 timmar i veckan.....å dom här 5 tjänsterna ska vi 16 extraarbetare slåss blodigt om....de e ju helt sjukt! Antagligen blire bara varannan helg man får jobba å fine de får väl bli så isf men fuck va fattig jag kommer va...usch..tur att man bor hemma fortfarande! Annars vet jag inte va jag hade tatt mig till =S för jobb i Stenungsund...de finns inga!!! Coop e lixom mitt enda hopp nu om jag inte vill söka mig in till stan men de vill jag ju inte...jag har allt här! Göteborg får jag flytta till när jag ska plugga! Vilket blir tidigast till hösten. 

De jävligaste me detta e att jag vet 3 personer som garanterat kommer få en tjänst vardera.
Marcus e ju en av dom å de e ju bra iaf! å Maria =)
Men person nr 3 e inte dirr min favorit ^^ den personen ska fan inte få bättre tider än mig!
De tillåter jag inte...de spelar ingen roll hur jävla mkt personen i fråga har jobbat under våren/hösten..jag har förfan slitit me min jävla matte så jag har ju inte kunnat jobba mer än va jag gjort! Sådeså! Så fan ta Martin om jag inte har lika stor chans som den personen.....
Kul...åh va livet e kul just nu!



Nu sitter jag här å drömmer igen..hehe...
Hanna den jäveln e i Egypten nu...ååh jag e sååå avundsjuk asså!!!
Jag vill oxå!!! Hade inte Egypten varit perfekt till 1års-dagen den 23 Mars?!
Shit va mysigt de hade varit! Jag e "knäpp i skallen" hehe jag veet..men jag kan inte låta bli att tänka dom tankarna jag gör just nu! Sitta här å planera 1års-dagen 4 månader i förväg..hallå eller?! Josse wake up stupid! Mkt kan hända på 4 månader...Men näe! Ingenting som inte e nåt positivt kommer att hända...jag vet de! Min magkänsla har sällan fel =)
De e du å jag..så ere bara! Och så ska de alltid vara!
För jag älskar dig mest i hela universum! <3



Tack för mig!
Älskar alla som älska mig!
Over and out. . .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback