Thailand e ett jävla fitt land.

Nu hatar jag Thailand..eller jag hatar dom Thailänska fitt demonstranterna som har occuperat flygplatsen!
Så nu e Älskling fast där i kanske flera dagar till...jaha....KUL...jävligt kul!!!

Provet gick åt helvete för jag kunde inte koncentrera mig för fem öre ='(
Så nu kan jag säga good bye till mitt betyg.



Julbord ikväll..jag som har sett fram emot de å nu kommer d säkert inte bli kul bara för allt detta...
Mina händer har darrat ända sen pappa ropade på mig igårkväll å sa att jag skulle slå på Text-tv ^^.
Det blir alltid såhär när jag e orolig!
Usch..riktigt ont i hjärtat gör de idag asså =(
Har bara lust att dra täcket över huvvet å gråta mig till söms...

Jag tar tillbaka detdär med att Gud äntligen e på min sida!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback