Yesbox!

En stor applåd till Östra Sjukhus som ÄNTLIGEN har skickat en remiss..å vet ni va? Jag fick remiss till Datortomografi (jävla ord asså =P) istället för ultraljud, woho de e fan så mkt bättre! Ultraljud ser man ju bara OM de e nåt fel, inte VAD som e fel..så om d hade varit nåt så hade jag varit tvungen å göra en till undersökning men nu kan dom förhoppningsvis hitta felet dirr..skönt skönt..på Onsdag redan på köpet =D
Det löser sig nog me försäkringskassan oxå =) lönekontoret hade gett fel uppgifter.
Sicket flyt man har en Fredag som denna då! hehe
Det går bra nu kompis, det går bra nu ;P.



Shit asså..sjukt jobbig dag på jobbet idag..lönehelg+advent..ja ni kan ju själva lägga ihop ett + ett så fattar ni nog..
Upp kl sex imon oxå...jääääsp... Va inne hos das cheef idag å sa att jag iaf va intresserad av nån av dom här 5 tjänsterna..så vi får la se hur de blir...lär inte få veta de förän efter Nyår dock ^^.

På tal om Nyår...hur gör djur?
Varför e ni så JÄVLA TRÅKIGA???
Här försöker jag å Lena fixa grejer å så får man till svar "ne jag vet inte..har inte lust"
Jag ska iaf t krogen...that's it...hemmafest på Nyår SUGER ALLTID RÖÖV så jag totalvägrar!!!
Nu har jag lixom tagit ledigt från jobbet så då vill jag ju utnyttja de till fullo!


Tack för mig!
Älskar alla som älskar mig ;)
Over and out . . .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback