Reality Crushed My Dreams. . .

Åh nu kan jag äntligen pusta ut efter 20 timmars oro! Skönt!
Nu är dom framme i Phuket iaf i välbehåll! Tack gode gud!
Mitt sms verkar dock inte vilja komma fram =(
16 dagar..

Första Tisdagen på länge som jag inte e med dig..de känns konstigt..å tråkigt!


2 veckor kvar till slutprov i Matte C...shit jag e redan nu sjukligt nervös!!!
Satt rätt länge där idag..blir ännu längre imon..
Skulle pluggat hemma oxå men e så jävla trött..somna nästan förut..
Jag har förresten äntligen fått tid till min riktiga läkare, på Måndag..då ska jag fan tvinga honom att beställa tid för röntgen..annars ska jag lägga mig på röntgenbordet å ligga kvar där tills dom genomför de haha =P. De e därför jag måste plugga som fan denna veckan för nästa vecka kan jag bara gå t vux på Tisdag & Onsdag...Torsdag+Fredag jobbar jag nämligen tyvärr ^^.


Haha satt å sjöng på en låt förut men kunde inte komma på va den hette..sen så lyssna jag på några av Tobbes låtar...visste att låten va en av hans..men visste lixom inte vilken..å så andra låten jag satte på va rätt låt =P tur!
"Vem vet" heter den...den e såå bra åå guuuud så fin!!!



Tack för mig!
Ha de gött!
Älskar alla som älskar mig!
PusshaaY



(Detta är INTE den låten! Detta e bara en grej jag fick en gång i tiden..)

Två röster i mitt huvve
2 sidor till mitt trasiga ja,
om du blundar riktigt hårt
så ser du mej så som ja brukade va,
se mej i ögonen
å se ett trasigt barn,
ja vet inte vart ja ska,
så förlåt för sånt ja kanske sa,
men ja försöker..
försöker vara allt,
men de slutar me
att ja inte e något alls,
ja vet inte heller vem de e nu
som ja ser i spegeln,
de inte du de e ja
som e anledningen till problemen,
så min mun säger en sak
mitt hjärta säger något annat,
så när ja sitter där tyst
är de min själ som skriker stanna,
du vet vart ja hamnar,
du vet var ja e,
för du känner mej
men har ändå aldrig sett mej le..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför följde du inte med? Själv kan jag inte bärga mig tills jag och min fästman ska åka på förlovningssmekmånad till Thailand fast det e långt kvar. Hur går det med läkningen efter operationen?

Ja, du får ligga på doktorerna annars slappar de bara.

Ha en bra dag

Postat av: Anonym

Just nu så hatar jag läkarna så det finns inte ord för det. Ja Egypten låter helt underbart, fast har hört massa skrämmande historier om det stället. Ska du och din kille dit eller bara med vänner? Jag och min fästman försöker spara ihop till en resa om året så mina leder kan få läka ut och jag kan nästan kan få bort all smärta. Jag säger bara tacka gudarna för internet och mobiltbredband annars skulle jag dött alla efter alla de sjukhustimmarna.

Ja, det var ett smart drag att inte följa med om det inte har läkt så. Hoppas at de behandlar dig lite bättre. Jag håller på att samla krafter för att stämma sjukhuset men ska få en diagnos från en annan doktor först, sen blir det rätten.

2008-11-12 @ 20:30:25
URL: http://missheart.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback