I'm going craaazy here!

Tidigast Torsdag får jag se min älskling igen ='(
Först va de fredag...sen va de söndag...å nu ere tisdag..
Dom kommer säkert inte få plats på flyget på Tisdag heller..
De sätter jag 100 spänn på!
I give up...


Helt seriöst...å jag skämar inte....ALDRIG att jag ska åka t Thailand nångång å stödja deras jäävla turism när dom gör såhär!!! Never never eeeever!  För Thailand e ett fittland tralalalalaaaaaaaaaaaa!!!
Och aldrig i hela mitt liv att jag inte åker me nån av dom stora charterbolagen.

Nee dags att kapa ett stridsflygplan!


Nu har jag bestämt mig..jag ska till egypten till våren...om jag så ska behöva åka ensam!!!


Fan va allt känns skit just nu asså...jag kan inte ens trösta mig hos min Svala..nej för Josefin har ett feting ärr på magen som hon får kramp i såfort hon gör minsta lilla häftiga rörelse..igår tex. hade ett cigarettpaket fastnat i cigarettskåpet på jobbet så då klättra jag upp å skulle ta bort detta vilket inte alltid e de lättaste..å va hände då? Jo då råkade jag tydligen stäcka ut magen lite för mkt så jag fick SJUKT ont...vafaaaan lixom! Jag kommer ju inte kunna fungera normalt på flera månader kanske aldrig mer!!! Mamma får ju fortfande kramp i sitt ärr på magen efter tjejsarsnitten å de va lixom 20 år sen!!! Jag skiter faktiskt fullständigt i att jag får plåster på såren i form av en del pengar...
Jag vill hellre ha de ogjort!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jag trodde de skulle bli bättre efter varje dag som går men de blir fan bara sämre å sämre å sämre å sämre..
FYFAN VA JAG HATAR DET HÄR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jag tror fan jag ska börja gå till en psykolog...
Nån som har ett nr till nån bra?




Jobba alldeles strax..tjoho!
Vill bara lägga täcket över huvvet å dö.
Kul första advent...
Jag å mamma som hade gjort så fint!

Kommentarer
Postat av: varolina

halloj! tråkigt att höra att u har så ont i ditt sår på magen du! uch usch... Jag e lite nyficken på vem dena svalan är? vart står h*n? för du va la där skrittla stog lr är du där förtfarandE?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback