Hej mitt vinterland!

Har sovit rätt dåligt inatt..drömt en masa konstigheter =/ vaknade vid fyra sen fem å sen halv sju när mamma å pappa skulle upp...skulle egentligen kört mamma t jobbet så jag sedan kunde ta bilen ner t vårdcentralen, för jaq behöver ta lite blodprover innan ultraljudet...blodvärde, vita blodkroppar å lite sånt (e inte riktigt helt insatt i vad alla prover e till för hehe =p) men jag va så sjukt trött så jag gör de på Måndag istället! Somnade om och vaknade kl åtta när bror min stack t skolan...sen vakna jag ytterligare en gång kl nio, då jag även gick upp för jag kunde inte sova längre...vinklade upp persienerna å insåg att det hade snöat litegrann, woho!!! =D Även fast jag e en sån som fryser 24/7, behöver typ 30 graders värme å stekande sol för att inte frysa, så älskar jag vintern å snö! Jag e ju född 1 Februari 1988 i snöstorm så de kanske e därför? =P Varje år önskar jag mig en vit jul å en vit födelsedag....nu på senaste har dock inte den önskan gått i uppfyllelese alla gånger, men för två år sedan, på min 18-års dag..så va de snö! =) Får väl hoppas att de blir så på min 21-års dag oxå! Aja hur som helst så sitter jag här nu å har dö tråkigt! Går ju ingenting på Tvn å jag har ingen bil så kan inte ta mig nånstans...börjar inte förän kl 17 så de får bli tråkdag hemma tills dess ^^
JAG VILL TILL MIN SVALA NUUU!!!! Perfekt ridväder idag ju!



Saknar Älskliing nåt så sjukt mycket!!!!!!!! ='(
6 dagar kvar...jag står snart inte ut längre =/
8 månader på Söndag..kan knappt fatta att de e sant!
Det ska jag fira me lite shopping tillsammans me Mami hehehe


Julbord me jobbet på Onsdag =)
De ska bli riktigt nice!
Kommer ihåg förra årets julfest jag va på i St.höga..shit va kul de va!!!
Johan å Andreas som hade fixat allt så fint så fint! =)


Tack för mig!
Älskar alla som älskar mig ;)
Over and out. . .



Ps.
Vad diggar ni min musikspelare som jag fixade för ett tag sen btw? =) Kate Perry - I kissed a girl, låter lite konstigt men jag orkar faktiskt inte fixa de. Ni får helt enkelt lyssna på dom andra låtarna =P.Lagt till nedräkning till Julafton oxå hehe.Ds

Spellista:
Låt 1.
30 Seconds To Mars - The Kill
Låt 2. 30 Seconds To Mars - Attack
Låt 3. 30 Seconds To Mars - A Beautiful Lie
Låt 4. Metallica - The Unforgiven III
Låt 5. Guru Josh - Infinity 2008
Låt 6. Kat Deluna - Run The Show
Låt 7. Flo Rida Feat Timbaland - Elevator
Låt 8. Kate Perry - I Kissed a Girl (ljudet låter knäppt)
Låt 9. Mind Kaos - So Fresh So Clean
Låt 10. Britney Spears - Womanizer
Låt 11. Lady Gaga - Just Dance
Låt 12. Star Pilots - The Heat Of The Night


How can I be lost,
If I've got nowhere to go?
How can I blame you,
When it's me I can't forgive?



Uppdate:
Som jag har väntat på att Alex Moreno ska komma till Göteborg igen..å när han äntligen gör de...12 December på Razzia (Gamla Wish, ok de stället suger men han äger allt!) så jobbar jag kvällen den 12e till 22.15 å börjar 7.45 den 13e!!! NEEEJ!!! Vafaaaaaaaaaaaaan!!!! Helvetes jävla skit säger jag bara!!!! Shit asså jag måste byta bort den helgen men de värsta e att de e feta pengar jag går minste om =( men nee..skitsamma..har redan fått skippa en massa spelningar me honom p.g.a jobbet..så jag SKA dit då! Jag & Lena ska äga dansgolvet, som vanligt! Hehe kommer ihåg när han va på Berså sist...jösses va vi ägde då hehe de va fett nice =D. Så Lena, du e bokad den 12e December! ;)


Gaaah jag blir GALEN på försäkringskassan asså..dom har ringt t lönekontoret i Malmö å visst alla mina uppgifter om inkomster stämmer...MEN kärringen från försäkringskassan vägrar lyssna när jag säger att jag har varit sjukskriven 13 veckor detta året å då fick jag ca 6-7000 i månaden från försäkringskassan, å de måste ju oxå tillgodoräknas till min årsinkomst! Alltså måste dom ju faktiskt plussa på ca 21000 till för att de ska bli riktigt men som sagt, hon VÄGRAR lyssna på mig! Skit dålig svenska snackar hon på köpet så man fattar typ inte va hon säger alla gånger =S Åh jag blir så trött..Hon lyckades ju dela min inkomst på 9 månader (Jan-Sep) å sen pluss på de resterande tre månaderna (Okt-Dec) så de blev rätt inkomst från Coop *apploderar* men de andra verkar hon inte ha kapacitet för! Okej fiine jag bor hemma å har inte så mycket utgifter så de går egentligen ingen nöd på mig så sätt..men rätt ska fan va rätt! Eller?!
Ska det verkligen vara så jävla svårt??? Haha jag tror jag ska börja jobba på försäkringskassan så folk kan börja få ut sin riktiga sjukpenning!

Knut i magen å darrande händer..de e ett kännetecken på att jag har "grälat" me nån jag bryr mig mycket om..
Helt skakis e jag...djupa andetag, djupa andetag...doesn't work =(

Kommentarer
Postat av: Anonym

dom 4a forsta latarna ar bra iaf, my love :)

<3 pussen pussa <3

2008-11-23 @ 05:17:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback