=(

Jahopp...nu har han åkt..planet lyfter ju dock inte förän 18.20, sen ere mellanlandning i Köpenhamn oxå så den riktiga resan påbörjas ju inte förän vid tio ikväll, men ändå!
Och här sitter jag å känner mig ensamast i hela världen!
Livet e orättvist.


I'm gonna miss you so fucking much honey!!! ='(



Usch å fy jag kommer vara orolig ända tills imonkväll när jag vet att dom kommit fram till hotellet oskadda..kommer ju säkert inte kunna sova inatt! Som tur va e jag sjukt trött eftersom vi va uppe till fyra inatt (dom ville nämligen va trötta ikväll så dom somnar på flyget) så förhoppningsvis somnar jag av utmattning..



OCH VET NI VAD???!!!
Vi va bara nån meter ifrån att köra på två älgar igårnatt!!! Shit asså mitt hjärta stannade nog där ett tag! Jag e verkligen livrädd för dom..men gud så fina dom e att kolla på, på avstånd =) Dom har vandrat runt här i Kyrkenorum å knyckt äpplen i massa trädgårdar i två dagar nu..mamma såg dom i förmiddags oxå..mitt på dagen lixom =S de e inte så vanligt..
Älgarna höll på att krämma livet ur Erik igår oxå haha för när han cykla runt hörnet så stor de två stora älgar där =P
De e de värsta med älgjakten..då kommer dom jävlarna hit istället!



Tack för mig!
Ha de gött!
Älskar alla som älskar mig!
PusshaaY

Kommentarer
Postat av: Malin

Vart har han rest?=)

2008-11-10 @ 21:59:05
Postat av: JossaN

Till Thailand!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback