Låt mig skratta åt dig, HAHAHA!

Hahaha jag skrattar så jag får ont i magen..tänkte ägna det här inlägget åt något heelt annat men jag ångrade mig!

FYFAN va FEG du e din jävla fitta som inte ens vågar signera med ditt riktiga namn hahahahaha hoora jag bara skrattar åt dig! Bara för att ditt liv suger så behöver du inte tracka ner på andra! Tack men jag trivs faktiskt alldeles utmärkt med mitt liv, de e bara lite ostabilt just nu men jag har ju en jävligt bra anledning såå!
"Tjock e du oxå" HAHAHA de va fan de roligaste jag hört på länge asså...de går inte att förolämpa mig genom att kalla mig tjock...sorry..e man verkligen tjock om man väger 47 kilo? Bara för att du liknar en knubbsäl flicka lilla ;)
"Jobbar på Coop som sin morsa, hoppas du trivs bland mjölken"
Får jag fråga en enkel liten fråga? Vad e de för fel med att extrajobba på ett ställe där sin morsa jobbar? Mina två kusiner har även jobbat där på sommaren å min pojkvän jobbar där..SO WHAT?
Jag e inte dirr ensam om att ha en släkting på samma jobb lixom!
Jag e sjuukt glad att jag började där för hade jag inte jobbat där så hade jag aldrig träffat världens underbaraste Marcus!
Du e bara avundsjuk för att jag har nåt som inte du har!
Och vadå mjölken? Jag jobbar inte i mejeriet.
Du kallar MIG för patetisk...Shit haha kan man bli mer patetisk än DIG snarare? Knappast ;)
Jag tycker du ska ta reda på lite mer fakta nästa gång innan du kastar ur dig en massa skit.
Tack för att jag fick mig ett gott skratt iaf! =D
Have a nice life, fuckface!

Kommentarer
Postat av: Malin

hahaha vem e så dum å skriver nått sånt:S Konstig männsika:P Du är grym:D

2008-11-05 @ 17:05:41
Postat av: missheart

Jag förstod inte, vart fick du det ifrån? Har du någon aning om vem det var? ofta är det ju någon i ens närhet:) Synd att den personen inte kunde stå för sina åsikter. Som så uppenbart handlade om dig.

Hur känner du dig nu efter operationen? Själv vart jag hos doktorn idag och gapade lite på dem:(

ha en bra kväll

Postat av: Lena

HAHAHA!! Man kan ju fråga sig vad hennes mamma jobbar med :P Hon kanske är en hora :D Äpplet brukar ju inte falla långt ifrån trädet :D

2008-11-05 @ 22:31:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback