Det tar knäcken på en!

Egentligen ska jag väl inte klaga, utan istället vara jävligt tacksam att jag faktiskt har ett jobb som många andra inte har. MEN (de finns alltid ett men!) att jobba VARJE JÄVLA HELVETES HELG e inte roligt..de e bara inte okej asså...Coop vill tydligen inte att jag ska ha ett privatliv..så ere me den saken! Jag kommer inte kunna hitta på någon med någon resten av detta året...de känns inte så jäkla kul faktiskt! Ända dagarna jag e ledig, då de händer nåt kul, e på Jul å Nyår för då har jag begärt ledigt...jag ger mig fan på att jag hade behövt jobba om jag inte hade sagt att jag vill va ledigt just då! Men men jag får väl helt enkelt stå ut detta året ut men sen till våren ska jag faktiskt säga att jag inte vill jobba varje jävla helg utan att jag hemskt gärna e ledig emellanåt! Kommer ju inte ha nån Matte C kvar då heller så då kan jag ju jobba på vardagarna istället =) Tjänar ju rätt bra på att bara jobba kvällar å helger hela tiden men NEJ, jag sätter faktiskt ner foten här! Nån måtta får de vara! Vill ha ett privatliv oxå tack!!! Man glider ju ifrån alla vänner när man jobbar såhär som jag gör =( varje helg e alla ute å festar å har kul å så sitter jag där i kassan på Coop Forum i Stennungund...woho vilket liv lixom! Jag mår dåligt av bara tanken...


Jag jobbar förresten inte alls varje helg fram till årets slut...JAG JOBBAR VARJE HELG ÄNDA TILL VECKA 2 NÄSTA ÅR!!! För jag har inte fått schema lägre än så...palla!!! Viktigt möte nästa Torsdag..ska bli spännande att se vad som komma skall!


Jag säger som Lena, "Buhu guud va synd de e om stackars lilla mig"
Hehehe




Hehe...idag hade inte Christian öronen med sig:
Jag - Christian! Kan du kolla dom ekologiska rödlökarna som e i påsarna där borta (pekar mot frukt&grönt) för dom går in konstigt i kassan..står att man måste väga dom fast de e streck-kod.
Christian verkar inte riktigt fatta så jag upprepar meningen..
Christian verkar fortfarande inte fatta å efter några sekunder säger han:
-Aha du menar vindruvorna lr? Dom i askarna?
HAHAHAHAHAHA RÖDLÖK SA JAG JU!
Snacka om att varken ha huvvet lr öronen aktiverade =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback