8 Månader!

Jajjamen...8 månader idag! <3
Jag e så glad att jag har dig älskling,
även fast du e hundramiljader mil  just nu =(
Men snart kommer du hem!!!!
9 månader dagen innan Julafton hehe de e ju enna lite tufft =D
Jag älskar dig så mycket att det knappt går att beskriva med ord!
You're all I ever need, and more!
Det här känns riktigt jävla bra faktiskt! =)

Detta har jag firat i min ensamhet..hehehe ne jag har "fira" de me lite shopping på Torp me Mami =) Köpte lite trevligt =) Hittade äntligen ett par svarta "vardags"-stövlar men vet inte om jag ska lämna tillbaka dom =S för dom kosta ändå 1000 spänn å om jag inte e helt säker så ere ju ett jäkla slöseri me pengar om jag inte använder dom ofta. Hittade även en as söt jacka på HM men ärmarna va alldeles för långa ='(



Uschiamej imon ere tillbaks till verkligheten igen (komvux) ^^
Nationellt på Onsdag ju...mygood!



Jag hoppas inte jag har fått "The Unforgiven 3" på hjärnan!!!!!
Haha palla sånt =P



Tack för mig!
Älskar alla som älskar mig!
Over and out. . .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback