You make me smile, please stay for a while.

Vi har egentligen inte så mycket gemensamt tror jag..
Vi gillar inte ens samma musik (verkligen inte =P)
Men va faan gör de?
Sålänge vi e lika underbara båda två =D Haha

Det gäller inte att hitta sin andra hälf.
Det gäller att hitta sin raka motsatts.

Och det har jag gjort! =) ( L )


It starts in my toes,
And I crinkle my nose.
Wherever it goes I'll always know,
That you make me smile.
Please stay for a while
now.
Just take your time,
Wherever you go.


Nu är Älskling påväg till Belgien..Där har jag faktiskt oxå varit en gång =)
JAG SAKNAR DIG REDAN! =(
Kommer bli 5 lååånga dagar!



"Jag älskar dig bara dig och ingen annan"
Sånt där mår man fruktansvärt bra av att höra! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback